Iceea

Jag är en av många som i det tysta försöker anpassa mig till det "normala" människor kallar vardag. Som en kameleont byter jag färg för att inte avslöja mina inre demoner

Jag har ingen mamma mer.....

Kategori: Diagnoser

Den kvinna som kallas mamma, mor, moder, den som födde mig, Fru S.
Vem i helvete är du egentligen?

Du lät din äckliga bror utnyttja mig
Du tog hans parti

Han blir vräkt i samma veva som jag, jag som sällan eller aldrig ber dig om hjälp, står på mina bara knän och mår psykiskt dåligt tigger om din uppmärksamhet. Du avvisar mig med orden: Du får vänta tills jag är klar med min bror...

Jag sa att jag inte är ditt barn längre o du vljer honom före mig igen...
Nu bor han hos dig...
 
Jag föraktar dig
Är sårad
Besviken
Trasig
Gråter
Skriker innombord
Jag vill dö
Jag vill att du dör
Jag vill att han dör mest av allt
Men du med
Vidriga egoistiska männika!

Jag hatar vad han har gjort med mitt liv
Jag hatar dig för vad du lät honom göra
Jag hatar dig för vad du fortfarande gör

Du förtjänar inte mig och jag ska vända alla dina barn emot dig!
Du tillåter ju incest och pedofeli, så lev du med din bror

Kommentera inlägget här: