Iceea

Jag är en av många som i det tysta försöker anpassa mig till det "normala" människor kallar vardag. Som en kameleont byter jag färg för att inte avslöja mina inre demoner

Vikten

Kategori: I mörkret

Den har alltid varit ett stort problem för mig...
Alltid kännt mig som den feta i bakgrunden
Den osynliga för alla killar och skämtet för alla tjejer
Tjejen som lyfter självförtroendet till mina "änner" som ill ha med mig i sitt gng för att det måste finnas "den tjocka" så att de sr smala ut i gämförelse
Tjejen som aldrig har tittat efter killar fr att jag har vetat att mina vänner r mycket snyggare, inte charmigare, men smalare
För smal är väl lika med snygg?
Iaf ä det ju vad "normen" har bestämt...
 
Sambofettman slog till och gjorde inte livet enklare...
Lyckade gå ned 10 kilo av den genom LCHF sedan fastnade jag i vikten under ett par månader och då gav jag upp...
 
Nu är jag påväg upp igen pga sjukskrivning vilket innebär massa, massa stillasittande!
Är deprimerad i kombo med andra diagnoser, astma från damm i flyttkartonger och allment kaos.
Detta har gjort mig till att ligga spik i soffan och glo på tv hela dagarna. Inte så att jag äter massa sött onyttigt för jag är inte mycket för godis och choklad är inte mitt livselexir.
 
Men jag driker dock för lite vatten och för myckeet kaffe
Rör inte på mig i form av motion
Får för lite frisk luft
Äter för mycket skit jag inte tål så att magen konstant är svullen
 
Jag tänker nu ta det stora språnget att skriva viktinfo om mig fö att försöka ta mig ifrån detta stigmata av fethet
 
Kom ihåg att detta är oerhört blottande och jobbigt för mig så inga elakheter med detta tack!!!
 
Viktinfo:
  • Vikt 76 kilo
  • 92 cm under bysten
  • 109 cm kring midjan
  • 66,5 kring lår (vänster)
  • 32,5 kring överarm (vänster)
Antar att vikten och midjan är det viktigaste
 
Vill gå ned minst 6 kilo tills februari
 
Nöjd = 65
Målvikt = 60
Drömvikt = 57
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: